Powered By Blogger

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΟΣΟΧΗ στὴν χρήση τῶν «ΠΡΩΗΝ» καὶ «ΤΕΩΣ»!

Εἶναι τέως ἢ πρώην τὸ σωστό;


Χρειάζεται προσοχὴ στὴν χρήση τῶν «ΠΡΩΗΝ» καὶ «ΤΕΩΣ». Καὶ τὰ δύο ἐπιρρήματα συνοδεύουν ἀξιώματα καὶ γενικὰ κάποιο ἐπάγγελμα ἢ ἰδιότητα, ἡ ὁποία ἀναφέρεται στὸ παρελθὸν καὶ δὲν ἰσχύει, πιά. Ὅμως, διαφέρουν λεπτά. Τὸ «πρώην» χρησιμοποιεῖται σὲ μία ἀπροσδιόριστη παρελθοντικὴ κατάσταση, ἐνῷ τὸ «τέως» ἀναφέρεται σὲ κάτι στὸ ἐγγὺς παρελθὸν, ποὺ μέχρι πρὶν λίγο καιρὸ ἴσχυε (ἡμέρες, μῆνες, ἔτη κ.λπ.) Συνοπτικά, «πρώην» οἱοσδήποτε στὸ παρελθόν, ἐνῷ «τέως» ὁ ἀμέσως προηγούμενος, ὁ τελευταῖος, πρόσφατος.

1 σχόλιο:

  1. Το όνομά μου είναι Lilian N. Αυτή είναι μια πολύ χαρούμενη μέρα της ζωής μου λόγω της βοήθειας που μου έδωσε ο Dr.saguru, βοηθώντας με να πάρω πίσω τον πρώην σύζυγό μου με το μαγικό και ερωτικό του ξόρκι. Ήμουν παντρεμένος για 6 χρόνια και ήταν τόσο τρομερό γιατί ο σύζυγός μου με απατούσε πραγματικά και ζητούσε διαζύγιο, αλλά όταν έπεσα στο διαδίκτυο με email του Dr.saguru για το πώς βοήθησε τόσους πολλούς ανθρώπους να πάρουν πίσω τον πρώην τους και βοηθήσει να διορθωθεί η σχέση. και κάνουν τους ανθρώπους να είναι ευτυχισμένοι στη σχέση τους. Του εξήγησα την κατάστασή μου και μετά ζήτησα τη βοήθειά του, αλλά προς έκπληξή μου, μου είπε ότι θα με βοηθήσει με την περίπτωσή μου και εδώ τώρα γιορτάζω γιατί ο σύζυγός μου έχει αλλάξει τελείως για τα καλά. Θέλει πάντα να είναι δίπλα μου και δεν μπορεί να κάνει τίποτα χωρίς την παρουσία μου. Απολαμβάνω πραγματικά τον γάμο μου, τι μεγάλη γιορτή. Θα συνεχίσω τις δοκιμές στο Διαδίκτυο γιατί ο Dr.saguru είναι πραγματικά ένας πραγματικός μάστορας. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ SAGURU ΜΕΣΩ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com ή whatssap +12098373537 Είναι η μόνη απάντηση στο πρόβλημά σας και σας κάνει να νιώθετε ευτυχισμένοι στη σχέση σας. και το επίσης τέλειο μέσα
    1 ΞΟΡΚΙ ΑΓΑΠΗΣ
    2 WIN EX BACK
    3 ΚΑΡΠΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΡΑΣ
    4 ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΟΡΓΙΚΩΝ
    5 ΟΡΘΟΚΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
    6 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΞΟΡΚΙΟ
    7 ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΞΟΡΚΙ
    8 ΞΟΡΚΙΟ ΛΑΧΕΙΩΝ και ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή